BISNES MOBILE SPA SATU PELABURAN BISNES YANG BIJAK?

Assalamualaikum & hai buat semua followers blog Dirah. Dirah doakan semoga semua sihat & berada dalam keadaan ceria sentiasa.

Orite, petang ini Dirah nak kongsikan tentang satu persoalan berbunyi "Adakah Bisnes Mobile Spa Satu Pelaburan Bisnes Yang Bijak?"

[Ini Dirah sewaktu selesai training Spa TWB pada Disember 2016, time ni masih bergelar student tau. Hehe. Final Year Physio Student di UiTM Puncak Alam.]

Bijak tak anda rasa kalau jumlah pelaburan yang anda buat untuk bisnes dan kehidupan anda adalah kurang daripada RM2K?

Bagi Dirah kan, pelaburan untuk join bisnes Spa The Walking Beauty (TWB)dengan harga bawah RM2K tersangatlah bijak. Setiap bisnes perlukan modal pertama, dan lebih baik jika modal pertama itu anda boleh keluarkan di bawah RM2K untuk pelaburan pertama.

Kadar kerugian dia sangat minima dan untuk bisnes Spa ini, Dirah boleh jamin tak ada kerugian dan penyesalan dalam hidup anda jika anda betul- betul serius untuk mulakan bisnes pertama anda.

Di bawah ini Dirah ingin kongsikan pada anda 5 SEBAB KENAPA BISNES MOBILE SPA MERUPAKAN SATU PELABURAN BISNES YANG BIJAK!

1) MODAL KURSUS MOBILE SPA SERENDAH BAWAH RM2K

*Tahukah anda,terdapat 2 pilihan kursus Mobile Spa The Walking Beauty (TWB).

*Satu nya adalah pakej Kursus Spa RM 1999.

* Bermodalkan RM 1999, anda dapat belajar cara untuk bina Mobile Spa atas nama anda sendiri & bolhe mendapat keuntungan berlipat kali ganda menerusi bisnes trending ini.

2) DAPAT BELAJAR ILMU  SPA +  KELAS MAKE OVER 360

* Pakej kedua yang TWB tawarkan adalah kursus Spa RM 2999. Dengan bayaran bawah RM3K ini, anda berpeluang untuk membina bisnes spa atas nama anda sendiri dan menyertai kelas make over 360 yang akan mengajar anda tentang ilmu- ilm ketrampilan diri & personaliti.

* Anda pasti akan lebih yakin dengan imej dan tatarias yang anda akan belajar sepanjang trainng ini,
Kelebihan lain bagi anda yang menyertai projek Spa RM 2999 adalah anda bakal mendapat luggage beg yang lebih stail & besar berbanding beg spa di dalam pakej RM 1999.

*Bagi anda yang menyertai kursus Spa RM 1999, anda tidak akan menerima kelas Training Make Over 360.

3) BISNES MOBILE SPA YANG BOLEH PULANG MODAL SEPANTAS  KURANG DARI 1 BULAN   

* Dirah amat yakin anda dapat pulang modal yang anda laburkan sepantas kurang dari sebulan. Ini kerana telah ramai ahli beautician kita yang dapat pulang modal secepat itu.

*Berbekalkan ilmu dan teknik marketing yang akan diajar semasa training & di dalam support group telegram, anda pasti akan rasakan pelaburan bisnes mobile spa yang anda lakukan ini sangatlah menguntungkan.



4) BERPELUANG MELANCONG KE LUAR NEGARA SETIAP TAHUN DENGAN SPA TWB 

*Pelaburan yang sungguh bijak jika anda menjadi sebahagian daripada keluarga besar Spa TWB!

*Dengan mendaftar sebagai ahli TWB, anda secara automatik akan berdaftar menjadi ahli Shaklee untuk tempoh 1 tahun.

*Bila berbisnes Spa TWB, secara automatik anda berpeluang untuk menikmati percutian ke luar negara yang disediakan oleh Shaklee mengikut kriteria dan terma yang ditetapkan.

*Percayalah, kita mampu terbang bersama Shaklee & Trip Geng Ladies TWB setiap tahun!Next year, Shaklee bakal bawa kita ke Korea & Switzerland 2020.

*Trip TWB juga akan dirancang bersama Founder TWB, Master Ainul setiap tahun. Rasa exclusive sangat!




5)BERPELUANG MEMBINA KARIER BISNES LEBIH BESAR DALAM TEAM SHAKLEE

* Once anda bergelar ahi TWB, dan jika anda serius untuk melakar kejayaan lebih besar bersama Shaklee, bermakna anda sedang melakukan pelaburan yang sangat bijak dalam hidup anda.

* Dirah sedang lalui proses ini. Bermula dari rekrut ejen/ anak buah di dalam team Mobile Spa Dirah, Dirah dapat kecapi nikmat bonus & majlis besar yang Shaklee anjurkan bagi meraikan prestasi bisnes Dirah.

*Bermula serius dalam bisnes sejak Ogos 2018, dan tingkatan prestasi sepanjang 3 bulan berturut- turut, melayakkan Dirah menghadiri Majlis Business Leader Shaklee Conference (BLNC)Feb 2019 yang diadakan di Sunway Pyramid Convention Center (SPCC0 baru- baru ini. Alhamdulillah. Dirah boleh, anda mesti lagi boleh!


[Ini pula adalah barisan Leaders dalam TWB, yang qualified & dijemput secara exclusive oleh Founder TWB, Matster Ainul untuk menghadiri Majlis Makan Tengah Hari Secara Tertutup di Marriot Hotel,Putrajaya apda Januari 2019 lepas. ALhamdulillah, Dirah pun salah seorang yang terpilih di antara ratusan ahli TWB yang lain. TQ MAS for the sponsor!Love it!]


[Ini OOTD Dirah sewaktu hadiri majlis BLNC Shaklee Feb 2019 yang lepas.Hanya Leaders dalam Shaklee sahaja yang dijemput untuk hadiri majslis tertutup ini & Dirah adalah salah seorang yang terlibat! Alhamdulillah, Its my own breakthrough dalam bisnes Dirah.Anda akan mengikut jejak langkah Dirah selepas ini.Come and join my Spa team!]

So, all in all, Dirah boleh beri jaminan pada anda yang pelaburan yang bakal anda buat akan memberi keuntungan pada anda!

Dapat pulang modal RM 1999 / RM 2999 dalam masa singkat dengan ilmu yang TWB bekalkan, pasti dapat memikat hati pelanggan dan klient wanita anda.

Anda berminat untuk tahu lebih detail mengenai Projek Mobile Spa TWB/ booking Spa area Kuala Terengganu/ physio ke rumah area KT/ nak Dirah bantu konsult supplements tambahan Shaklee mengikut masalah anda, feel free untuk contact sahaja Dirah di 019-9412177 bila- bila masa ya.

Dirah pasti akan fast reply mesej- mesej anda ya! Beri konsultasi terbaik!InshaAllah.

Thank you for reading entry Dirah, guys! Love you lots!

xoxo,

Hadhirah Zulkifli,
Beautician Mobile Spa TWB, Owner Physio_Spa KT, Physiotherapist , Shaklee Leader.
-19 Mac 2019-



Comments

Popular Posts