5 KISAH WANITA PEROLEH PENDAPATAN 4-5 ANGKA DENGAN MOBILE SPA

Assalamualaikum & hai semua followers kesayangan Dirah. Apa khabar semua? Dirah doakan semua berada dalam keadaan sihat & ceria hendaknya.

Kali ini, Dirah ingin bercerita dengan anda tentang kisah 5 orang wanita dalam kalangan team TWB yang berjaya peroleh pendapatan 4-5 angka dengan bisnes spa. Jom Dirah kongsikan dengan anda. Lets!


1. Nama: Nurul Jannah bt Abd Razak
* Umur: 30 tahun.

2.  Bila join TWB:
*2016 (Join Shaklee), 2017 (TWB)

3. Pakej Apa & Berapa kos belajar Spa
*Bermula join spa dengan pakej RM 750 di training oleh Master Athirah. Seterusnya, Kak Jannah upgrade dengan kursus full package bersama Master Ainul.

4. Berapa lama ambil masa pulang modal kursus spa?
* 2 bulan

5. Pekerjaan sebelum & selepas join TWB?
* Sebelum TWB, Kak Jannah bertugas sebagai kaunselor dan pensyarah sejak 2014, kemudiannya dengan bisnes TWB akhirnya beliau resign pada tahun 2018.

6. 6 Penjuru Income, Fokus Berapa Income dalam TWB?
* Sebelum join TWB, Kak Jannah telah berjaya merasa income ke 2 dan ke 3.Tetapi, semasa mula- mula join Mobile Spa, Kak Jannah fokus dengan instant cash terlebih dahulu.

*Sedikit lama sedikit, Kak Jannah telah berjaya membolot sumber income ke 2 & ke 3 menggunakan sistem TWB ini. Sekarang Kak Jannah telah berjaya merasa keenam- enam penjuru income TWB.Beliau berjaya naik rank Supervisor Shaklee.

6. Kejayaan Terbesar Sepanjang Join TWB
*Beliau berjaya untuk naik rank pertama dalam Shaklee dan berjaya menunjukkan prestasi sekurang- kurangnya 3 kali berturut- turut untuk melayakkan diri ke BLNC Feb 2019 di Sunway Pyramid Convention Center (SPCC).
* Berjaya resign dari beekrja secara fulltime sebagai kaunselor
*Berjaya mencapai lebih dari RM 4K sebulan dengan hanya fokus 4 penjuru income.

7. Perasaan Bila Dah Berjaya Capai Kejayaan Dalam TWB
* Sudah tentu beliau sangat bersyukur kerana telah banyak impian yang telah terlaksana dengan TWB terutamanya buat keluarga tersayang.

8. Saranan Pada Wanita Di Luar Sana Yang Ingin Cari Duit Lebih
* Jom mulakan langkah pertama dan percayalah bisnes TWB adalah bisnes yang paling mudah untuk jana income sehingga penuhi impian di masa depan.

Comments

Popular Posts