CARA BEBAS HUTANG MELALUI BISNES SPA TWB



Assalamualaikum & salam 1 bisnes spa buat anda, followers saya.:) Semoga kita semua berada dalam keadaan sihat & positif selalu.;)

Tajuk perkongsian kali ini adalah "CARA BEBAS HUTANG MELALUI BISNES SPA TWB".

Jom kita mulakan.:)

             
Saya mulakan entri ni dengan satu soalan, okay.

* Ada tak di antara followers saya ni yang sedang dibebani dengan hutang? 

* Orite, di bawah ni saya listkan antara 4 JENIS HUTANG YANG KEBANYAKAN anak- anak muda/ kakak- kakak yang dah berumur 40 ke 50 tahun alami sekarang. (Jom tengok kalau- kalau anda adalah sebahagian dari kumpulan ni, sama- sama kita take note)

1. HUTANG PTPTN 
2. HUTANG BANK 
3. HUTANG RUMAH
4. HUTANG ANSURAN KERETA
5. HUTANG MODAL PERNIAGAAN 
6. LAIN- LAIN HUTANG

* Bila anda berhutang kan, ada tak terfikir apa nak buat untuk kita cepat- cepat keluar dari bebanan hutang yang kita ada ni?

Saya ada  JALAN PENYELESAIAN bagi masalah anda!

DAN SATU PENYELESAIANNYA ADALAH DENGAN SPA THE WALKING BEAUTY (TWB)!
4 FAKTA TRIVIA SPA THE WALKING BEAUTY (TWB)
SEMESTINYA IA ADALAH :
* SPA SHAKLEE 
* SPA WANITA
* SPA NATURAL
* SPA PENGANTIN

The most front lady, inilah Master & Founder TWB kami, Master Ainul Shahrazad Ab Razak.:)

KENAPA PERLU JOIN SPA TWB?
1. SPA TWB ADALAH SPA SHAKLEE
* Yup, Spa TWB adalah spa yang menggunakan 100% produk Shaklee.
* Produk Shaklee YOUTH yang kami gunakan dalam servis spa kami.

Manfaat Youth Skincare:
* 100% organic
*100% vegan(berasaskan tumbuhan 100%)
*Diuji oleh pakar dermatologi & pakar ofthamologi 
* Dijamin bebas daripada 1500 bahan kimia terlarang yang biasa digunakan dalam produk kosmetik terlarang 
*Melalui tempoh penyelidikan selama 8 tahun di US.



2. SPA TWB ADALAH SPA WANITA 
* Spa TWB adalah ekslusif untuk Wanita yang inginkan servis spa datang terus ke rumah tanpa anda keluar ke spa- spa di luar sana.
*Masa jimat, minyak jimat, pendek kata semua jimat.:)

3. SPA TWB ADALAH SPA NATURAL 
* Menggunakan 100% produk organik yang berkualiti tinggi & selamat untuk digunakan.

Set YOUTH dari Shaklee yang kami gunakan dalam servis spa kami.

4. SPA PENGANTIN
* Untuk bakal raja sehari yang terkejar- kejar masa untuk ke spa- spa di luar sebelum hari persandingan, Spa TWB adalah spa terbaik untuk anda!


 Aktiviti berSPA Pengantin di Kuala Terengganu. Worth RM140 untuk Ala Carte Bridal Package TWB :)

SIAPA YANG PATUT JOIN BISNES SPA TWB ?
*Wanita yang ingin memiliki Spa atas nama sendiri dengan modal yang rendah
* Suri rumah yang ingin menambah pendapatan sampingan 
* Mereka yang ingin jalankan perniagaan di rumah tapi tak tahu bisnes apa yang hendak dijalankan
* Wanita yang bekerja sepenuh masa & inginkan income sampingan 
* Para graduan yang masih menganggur 
* Adik- adik lepasan SPM 
*Pelajar IPT yang ingin menambah  duit poket bulanan.

 MASIH BELUM TERLAMBAT UNTUK DAFTAR AHLI TWB SEKARANG TAU!
 RUGI KALAU U OLL  TAK GRAB PELUANG BELAJAR SPA SEUMUR HDUP NI.:)

 Saya bagitau tadi, SPA TWB sesuai untuk semua golongan wanita , 18 tahun ke atas sehingga 50-an :) Agen kita ni pun dah buat pilihan bijak.Tahniah akak :)

INI BUKAN PROPA TAU, NAK TAU TAK ADIK NI UMUR BRAPA?JENG-JENG JENG.
Beliau agen TWB termuda kita, lepasan SPM tahun lepas, terus grab chance untuk training spa RM 1999 dengan TWB.I'm happy for you adik, muda- muda dah ada skill spa , bagusnya! Tahniah dik!
                   
* Saya amat- amat yakin yang U oll sangat perlukan BISNES SPA TWB ni dalam hidup u oll, sebab BISNES SPA TWB ni la antara satu jalan yang saya sendiri dah lalui & saya dah rasakan paling mudah dan berkesan untuk saya hidup bebas dari hutang sampai ke tua.
                  
* Nak tau apa reasonnya saya bagitahu macam tu? JOM BACA POINT KAT BAWAH NI.:)


 FAKTA 1:  DENGAN SPA TWB,KAMI DAPAT KECAPI MONEY FREEDOM!
                    YUP, BEBAS KEWANGAN!

             KAMI SEMUA BUKAN GENG BIASA-BIASA, KAMI GENG LUAR BIASA!


APA YANG AKAN SAYA DAPAT JIKA MENYERTAI BISNES SPA TWB?

1.Dapat latihan 'Kursus Spa Facial Teori & Praktikal PERCUMA!
2. Pelajari Teknik- teknik Face Massage secara PERCUMA!
3.Modul Latihan Mobile Spa secara PERCUMA!
4. Bimbingan & Support Group yang berterusan secara PERCUMA!
5. Tips- tips rahsia pikat pelanggan, rahsia duit kepuk- kepuk hari- hari secara PERCUMA!
6. Sijil Penyertaan SPA secara PERCUMA!
7.Barangan asas & kelengkapan SPA secara PERCUMA!

SEKARANG  KITA MOVE ON KE PART SUCCESS STORY TEAM TWB PULA YA!

                                     
                                      

                                       

   

  

  



ADA LAGI . ADA LAGI. .RAMAI PROVEN RESULT SPA TWB YANG SAYA NAK SHARE NI DENGAN U OLL. TERUSKAN MENSCROLL SAMPAI HABIS  OKAY.;)



Sekarang, saya akan share apa pula success story peribadi saya sepanjang bergelar Beautician Spa TWB dengan u oll. :)
Tapi, boleh tak saya hold dulu part success story saya ni? Sebelum entri ni habis, saya akan noted kan kat bawah tu, nanti u oll scroll & baca okay. Stay tuned okay.:D

ALHAMDULILLAH, BERKEPUK- KEPUK REZEKI AHLI TWB , HARI- HARI MEREKA UPDATE DALAM SUPPORT GROUP WHATSAPP. MEMANG TERBAKAR JIWA RAGA TENGOK REZEKI MEREKA. :)

DAPAT CASH MONEY HANYA DENGAN TWB!

APA- APA PUN, REZEKI SEMUA DARI ALLAH.ALHAMDULILLAH.:)

                

               

                

               


                

               

             

                
     
                     
                      
DAN YANG PALING DITUNGGU- TUNGGU OLEH KAMI GENG TWB SETIAP TAHUN ADALAH, SATU PAKEJ PELANCONGAN KE LUAR NEGARA BERAMAI- RAMAI. BESTNYAA!


   Masa ni, tahun 2016, saya tak berpeluang lagi nak join trip ke Perth. Hehe.

               
Yang ni pula, kenangan team Spa TWB ke Maldives pada tahun lepas, time ni pun saya masih tak berpeluang nak join, sebab masih belum jadi ahli TWB.Hehe.

Inilah annual trip saya bersama team TWB  pada bulan 12 tahun ini.Yup, trip ke Paris.Confirmation tiket akan dibuat bulan 5 ni, so why not kan?

Holiday di Paris hujung tahun ni hehe. InshaAllah jka diberi keizinanNya, kami sampai di sana ya. Ameen.:)
Kota Paris, you tunggu kami datang okay Disember ni. :)

SAYA JAMIN, U OLL CONFIRM TAK AKAN MENYESAL SEDIKIT PUN ONCE YOU ALL DECIDE NAK JOIN TEAM TWB, SERENDAH RM 1999.00 U OLL AKAN RASAI TWB EFFECT SEPERTI KAMI DI SINI. 

COME ON & JOIN US. TQ FOR READING MY BLOG, TILL WE MEET IN NEXT ENTRY. ASSALAMUALAIKUM :)

Ini sebahagian kecil Beautician TWB kami yang happening!

 Sebahagian kecil dari geng Spa TWB yang happening & amazing termasuk saya yang terselit jugak dalam gambar ni. Cuba cari. Hehe.

MY PERSONAL SUCCESS STORY SINCE JOINING TWB SPA: 

 SUCCESS STORY SAYA SEBAGAI AHLI TWB:SAYA BERJAYA UNTUK SAVING GAJI BULANAN PHYSIO RM 1000 SEBULAN STARTING LAST YEAR. TAK USIK DAH DUIT GAJI PHYSIO SEBAB DAH ADA BACK UP CASH BISNES SPA. ALHAMDULILLAH.

I'LL UPDATE MY OTHER SUCCESS STORY IN NEXT ENTRY, OKAY.

TILL THEN, BYE. ASSALAMUALAIKUM :)

KAMI SEMUA BUKAN GENG BIASA-BIASA, KAMI SEMUA GENG LUAR BIASA!        

Your Trusted SID (1208267)
NUR HADHIRAH BT ZULKIFLI 
019-9412177 (WHATSAPP/CALL)
(SPA BEAUTICIAN TWB & FULLTIME PHYSIOTHERAPIST)
D'PHYSIO_SPA KUALA TERENGGANU (SPA FB PAGE)

Comments

Popular Posts